Menu
  • ماموریت:
     "انتقال داده‌ها و تسهيل ارتباطات به منظور بهبود كيفيت زندگي"

  • چشم انداز در افق سال 1397:
    "ارايه خدمات ارتباطي ماهواره‌اي همطراز با شركت‌هاي پيشرو جهان"
    "توسعه حوزه فعاليت شركت در عرصه انتقال داده‌"

  • ارزش‌های سازمانی:

        نوآوري و خلاقيت
        مسئوليت‌پذيري
        مشتري مداري
        صداقت در گفتار، سلامت در رفتار
        تعلق سازماني
        ارزش‌افزايي براي ذي‌نفعان
        تكريم كاركنان به عنوان ارزشمندترين دارايي شركت

نگرش مشتری‌مداری حاکم بر فعالیت‌های این شرکت افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، بهبود مستمر کیفیت خدمات، نوآوری و خلاقیت مستمر در تامین نیازهای مشتریان، افزایش بهره‌وری و افزایش سطح کارآیی خدمات پشتیبانی فنی در محیط رقابتی سالم و مبتنی بر اخلاق حرفه‌ای را در نزدیک به یک دهه فعالیت شرکت در پی داشته است.