Menu
  • ماموریت:
    انتقال داده‌ها و تسهیل ارتباطات به منظور بهبود کیفیت زندگی

  • چشم انداز در افق سال 1397:
    ارایه خدمات ارتباطی ماهواره‌ای همتراز با شرکت‌های پیشرو جهان


  • ارزش‌های سازمانی:

        نوآوری و خلاقيیت
        مسئوليت‌پذيری
        مشتری‌مداري
        صداقت در گفتار، سلامت در رفتار
        تعلق سازمانی
        ارزش‌افزایی برای ذيی‌نفعان
        تکریم کارکنان به عنوان ارزشمندترین دارایی شرکت

نگرش مشتری‌مداری حاکم بر فعالیت‌های این شرکت افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، بهبود مستمر کیفیت خدمات، نوآوری و خلاقیت مستمر در تامین نیازهای مشتریان، افزایش بهره‌وری و افزایش سطح کارآیی خدمات پشتیبانی فنی در محیط رقابتی سالم و مبتنی بر اخلاق حرفه‌ای را در نزدیک به یک دهه فعالیت شرکت در پی داشته است.