22اسفند

تمدید مجوز دانش‌بنیان سامان ماهواره

| برگشت|

پیرو تایید مجدد «کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‎‌ها و موسسات دانش بنیان و نظارت بر اجرا»، تحت نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سامان ماهواره با کسب امتیازها و شایستگی‌های لازم، عنوان بنگاه‌ دانش بنیان را حفظ کرد.

این پروسه قبل از انقضا پایان مدت اعتبار مجوز اولیه با ارایه درخواست ثبت نام توسط شرکت از پاییز سال جاری با ارایه مدارک و مستندات مورد در خواست شروع شد. در طی جلسات حضوری و غیرحضوری برگزار شده و همچنین بازدیدهای میدانی کارشناسان مجرب کارگروه، مدارک و مستندات ارایه شده صحت‌سنجی شد و میزان تطابق آن با معیارها و موازین «کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت» مورد بررسی قرار گرفت.

در نهایت امر و در تاریخ 14 اسفند 1400 با اعلام رسمی، تاییدیه دانش بنیانی  برای محصول «ارائه و پشتیبانی خدمات انتقال داده از طریق ماهواره» به شرکت ابلاغ گردید. از تاریخ تأیید کارگروه تا اطلاع ثانوی شرکت می‌تواند از مزایای قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدی استفاده کند.

جای دارد یادآور شود با عنایت به پروسه سخت‌گیرانه کارگروه مذکور، بدون همت و حمایت تمامی اعضای کادر مدیریتی و کارشناسی شرکت که نقش بسزایی در این امر داشتند، این موفقیت برای شرکت کسب نمی‌شد.

شرکت سامان ماهواره به عنوان تنها شرکت SAP دارنده این عنوان، پیش‌تر نیز به افتخاراتی همچون کسب 8 دوره شرکت sap برتر، اخذ تقدیرنامه چهار ستاره از جایزه ملی تعالی و کسب تندیس نقره‌ای ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان نایل شده بود.

دسته‌بندی اخبار